قصاب کریه
چقققققققدر من بدم میاد برم گوشت بخرم،
و این مادر ما اگه تا زیر در قابلمه گوشت نتپونه، انگار چیزی نپخته است!
خدایا ما را از عادتهای خوبمون حتی، بیزاری بده گاهی!
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و دوم شهریور ۱۳۹۷ ساعت 16:3 توسط آرش
|