اون پست ذبیحه بودش ها، یک اشتباهی نقل شده بود الان باید درست کنم.

موضوع اینه که چادر ذبیحه خانوم نبوده که رفته لای چرخ.

ذبیحه جون خودش مریض بود. دارو مصرف می کرده دو روز گذشته. سوار موتور که می شه حاااااااالش بد می شه، جدی نمی گیره. بعد یکجایی، حس می کنه که دستاش ول شده! یعنی خودش نمی تونه خودشو سر موتور نگه داره! نتیجه هم می شه بخیه پشت و پیش کله اش و کوبیدگی یک سمتش و الخ!

خلاصه گناه چادر نیست. گناه خریّت زیر چادر است!