این نظر یک متخصص است راجع به اون سن سی و دو سه سال دخترها. فرموده

دخترها از سن سی به بعد می زنه به سرشون یا اینوری می افتند یا اونوری

و نکته دیگه که اکثرا مادرهاشون هم، چون دخترشون تا این سن هنوز ازدواج نکرده می زنه به سرشون و رفتارهای عجیب  غریب می کنند. م تاسفانه تو جامعه ما ظاهرها همه مدرنیزه شده اما عمق افراد و خانواده ها همون فرهنگ سنتی و ببخشیدا، بیشعورانه وجود داره...