نقطه عطف
این نظر یک متخصص است راجع به اون سن سی و دو سه سال دخترها. فرموده
دخترها از سن سی به بعد می زنه به سرشون یا اینوری می افتند یا اونوری
و نکته دیگه که اکثرا مادرهاشون هم، چون دخترشون تا این سن هنوز ازدواج نکرده می زنه به سرشون و رفتارهای عجیب غریب می کنند. م تاسفانه تو جامعه ما ظاهرها همه مدرنیزه شده اما عمق افراد و خانواده ها همون فرهنگ سنتی و ببخشیدا، بیشعورانه وجود داره...
+ نوشته شده در جمعه بیست و سوم شهریور ۱۳۹۷ ساعت 9:26 توسط آرش
|